18 septembrie 2008

Instrumente


Trezire de dimineata a fost inumana, ma taraii ca un zombi pana la bucatarie, imi iau o cana si pun lapte din frigider, totul e normal, hahaha eram sigur sunt acasa , nui ce ah iar futui , nu merge , de cate ori nu am orit sa merg pe strada si sa injur lumea la intamplare , sa tip la ei sa ma racoresc de surplusul de nervi care tot ceii din jur( pietoni, soferi, oameni din metrou etc) mi-i creeaza si ca un bun cetatean vreau sa le returnez bunurile ( muhahahah, a se intelege ras malefic ) . tot ce trebuie e sa vad cine ar fi de acord cu mine sa vedem am putea face asta sa tipam la ei ( cei din jur) fara motiv anumea sa le spunem ce avem pe suflet s mergem mai departe , astai mi-am propus asta prima pers care imi inspira sa fac acest lucru ..... il voi face , ma voi orienta totusi la unu la fel de "sfrijit" ca mine sa nu fiu nevoit sa alerg sa imi sfaraie calcaiele
rezultatul o sa apara curand!

Niciun comentariu: