23 septembrie 2008

RATB 330 335 Cursa infernala

Cati cunoasteti traseul si minunatele masini 330 335 ? eu sincer m-am saturat sa ii astept sa vina ... imi cer scuze daca jignesc pe cineva dar sunt sigur ca imi veti da dreptate in mare parte pana la finalul paragrafului.
Nu exista zi sa nu astept cel putin 15 minute pe acesti soferi , cand vin in statie ajung cate 3 sau chiar 4 masini odata si apoi stai si astepti 15 sau 20 minute , nu exista asa ceva...
Asa ca intr-o zi am fost pana la capat de linie la depoul lor unde intorc carutele astea, si ce sa vezi ei ca neste labari ce sunt stau la baut si la taclale si cand se hotarasc ca au stat destul pleaca dar normal unu dupa altul , i-am injurat leam zis de bine si de familiile lor apoi am plecat suparat spre casa stiind ca tot cu aceste mizewrii de oameni o sa circul.
nu ar fi nevoie decat de 5 sau 7 minute diferenta de plecare din capat de linie si s-ar reglementa putin mersul acestor cacaturi de autobuze sau ce or fi ele ( mercedes vai omg slobo*) va las sa imi spuneti daca mia ati intanlit asemenea CURse...

Un comentariu:

Anonim spunea...

spui ca ai injurat si pe ei si pe familia lor?daca da, esti un mare LABAGIU...daca TU personal esti vinovat de ceva asta nu inseamna ca saraca MATA care te-a fatat are vreo vin...da poponaru tot poponar ramane....