31 octombrie 2008

Halloweeen continuu


Plecand pe premisa : "NU e greu sa intretii o vaca, dar e greu sa ii eviti coarnele" ajung in pasi mici la halloween, sarbataore pagana si urmata de americani , bleah( da ii urasc pt incultura lor ). aa ce ziceam tadam tadam tadam.. a da halloween , halloween, hallowenn. pai am terminat subiectul . trecem mai departe. Mastile de halloween . donsoara http://narcomas.blogspot.com/ zice ceva de mastile de le purtam toti, asa e , am inceput de catava zile sa "speek my mind" , sa spun ce am in cap fara sa mai ma gandesc daca ranesc sau amuz sau pare stupid , sa imi spun parerea, daca gresesc voi fi corectat , daor am prieteni destepti si care nu vor ca eu sa par un idiot, si daca am dreptate si sunt prea brusc in exprimare se vor obisnui.

Sa ne dam cu totii mastile jos, sa fim asa cum suntem , va fi haos la inceput .. nu va prinde ideea au incercat multi sunt sigur dar hei voi fi inca unul din cei care incearca . Poate cine stie in viitorul indepartat cand spui ,de ex unei fete ( eu ca baiat) hai la o cafea si sa ne uitam la un film asta o sa inteleaga si nu altceva si cand ii spun hai sa ne-o punem sa inteleaga ce trebuie nu ca poate ne combinam, ca daca as vrea asta as spune .

Poza reprezinta masca mea de Halloween. reprezinta un politician care promite promite si face ce i se spune si e cinstit si nu are de ales decat sa pupe in fund alti sefi mai mari si sa nu bage in seama oamenii de rand, problemele tarii si race la urma este OMORAT cu pietre.

Asadar bine ati venit in tara Bilelor , drum bun in contiinuare si nu uitati daca nu ar fi fost Enescu nu mai scriam azi pe net ;)
That is all from me Jefafa, love u silly, i miss my cookies :(
spor la arat

2 comentarii:

Anonim spunea...

De Halloween se petrece un fenomen foarte interesant in Romania: o minoritate galagioasa protesteaza impotriva acestei sarbatori, pe care o numeste umilitoare si jignitoare la adresa spiritului national romanesc autentic, iar majoritatea linistita o sarbatoreste calm, prin cluburi, discoteci sau la petreceri foarte faine.

Andreea G. spunea...

Stimate, a "protesta impotriva" e un pleonasm, nu cred ca poti protesta pro ceva... Si prin "majoritatea linistita" de care ati mentionat, nu vad decat un mare efect de turma, ceea ce nu m-ar face sa ma simt deloc bine, indiferent de cat de "faine" ar fi petrecerile respective. Imi pare rau ca n-am vazut asta mai devreme, ar fi fost o polemica interesanta si as fi continuat cu argumentele. Acum e prea tarziu, cred.