29 octombrie 2008

Sesizare


Urmand zicala : "daca ai putina credinta poti muta muntii, daca esti destept lasai acolo ca nu te incurca" am hotarat... am gasit o carte in casa se cheama "Cum sa devii Prost" autoru nu il stiu , si decizia a venit sa o citesc, da nu neaparat sa devin prost dar uitativa la cei mai putin luminati sa spun asa nu au ei putine griji, cu cat stii mai putin cu atat mai bine.
Si astfel, da, vreau sa fiu indiferent la grijile celor din jur, vreau sa fac abstractie de ce nu ma afecteaza in mod direct, si astfel voi trai mai mult ( stiu asta pt ca mi-am ghicit in cafea, sa nu ma intrebati de unde stiu sa ghicesc in cafea ca va raspund ca am gasit cursuri pe net:) ).
Mda vreau sa fiu un batran de 200 si ceva de ani. sau poate mai mult.
Ce nu credeti ca se paote prelungi durata de viata. aud si pe cei cu regimuurile alimentare cu stilul cutare de viata . beahh , numa idiotenii, ca daca nu iti permite organismul nu faci nimic nici un regim si te chinui degeaba si te si stresezi.
Eliminam prostiile din viata noastra s idevenim prosti, cei care sunt deja probabil nu vor sesiza difrenta in jurul lor si nici noi nu vom sesiza cand am devenir complet prosti dar va fi mai bine , eu unul imi dscriu o hartie si spun :"vezi ca ai hotarat sa devii prost si acum esti deci bucurate de viata"
Gata am facut si abrambureala zilei.
That is all from me Jefafa, still love u plenty . Have a nice day
Si nu uitati daca Dumnezeu va priveste faceti baie cu lumina stinsa ;)

Niciun comentariu: